neděle 30. června 2019

Na kole do Belgie

Koncem května jsem podnikl svou zatím nejdelší cykloakci. Jel jsem na kole z Loun do belgických Antverp. Podnětem byla návštěva kamaráda, který se tam před lety odstěhoval. Půlku cesty mě doprovázel kámoš Vojta z Olomouce, zbytek cesty jsem jel sám. Naše trasa vedla podél Ohře, dále Německem podél řeky Mohan. Z Frankfurtu jsem pokračoval již sám do Mohuče, kde Mohan končí v Rýnu. Přes Bingen jsem dále zamířil do rodného města Bruce Willise Idar-Obersteinu, Trieru a odsud jsem svou cestu nesměroval do Lucemburska a do Belgie. V Antverpách najdeme námořní přístav a i voda tu měla slanou příchuť, tudíž mohu říci, že jsem dojel až k moři. Za 14 dní jsem ujel přes 1400 kilometrů a nafotil spousty fotek.
Z této cesty plánuji vydat knihu, čili si zde můžete zatím prohlédnout pár fotek. O něco více informací o cestě najdete na ,,fejsbuku" a jeho stránce:

 Start v Lounech
 Kadaň
 Ohře pod Stráží
 Karlovy Vary
 Cyklostezka Ohře u Kynšperka
 Cheb
 Nejchladnější ráno - před Röslau
 U pramene Ohře
 Bad Berneck
 Kulmbach
 Main-Donau kanal u Hallstadtu
 Zeil am Main
 Haßfurt
 Přívoz u Volkachu

 Kitzingen a slavnosti
 Ochsenfurt

 Würzburg



 Pevnost ve Würzburgu a pohled na město
 Miltenberg
 Aschaffenburg
 Seligenstadt
 Frankfurt z kostelní věže
 Soutok Rýna s Mohanem u Mohuče
 Mohuč
 Hrad Klopp a pohled na Bingen

 Nejhezčí občerstvovací pauza u Bad Kreuznach

 Dvojměstí Idar-Obestein
 Nejvyšší vrchol pohoří Honsrück - Eberskopf
 Meandr Mosely pod Trierem
 Trier
 Trier - Porta Nigra

 Lucemburk
 Lucemburk - Notre Damme

 Clervaux s hradem
 Hrad Reinhardtstein
 Na nejvyšším vrcholu Belgie - Signal de Botrange
 Lutych
 Tongeren
 Albertův kanál
 Cíl u ,,moře" v Antverpách
Antverpy

Žádné komentáře:

Okomentovat