neděle 6. března 2016

Šlapák - amatérský časopis o cestování

Milí čtenáři,
jste svědky dalšího pokroku v mém publikování. Po pár článcích do časopisu Turista a podpoře mé drahé polovičky, jsem se rozhodl pro amatérský časopis Šlapák. Je věnován cykloturistice, ale i ostatní turisté si zde mohou najít své. Vymyslel jsem ho jako inspiraci pro náměty k výletům, abych se podělil o zážitky ze svých cest a také jako společníka pro dlouhou chvíli.

Všechny články jsou má díla a všechna místa jsem navštívil, pokud není uvedeno jinak. Budu se snažit psát o destinacích, která nejsou tak známé, nebo o trasách, o kterých se málo ví. Články jsou cestopisného charakteru, s mým osobním příběhem. Většinu jsem čerpal z mého blogu, ale jsou tam i články nové.

Články v časopise jsou různého tématu:
Spíme tam, kde nebydlíme – je článek na pokračování z pobytu, na kterém jsem strávil více dní. Je                                                    jedno jestli pěšky či na kole, nebo u nás či v zahraničí.
Tuzemský výlet - zde se dozvíte o příbězích z naší vlasti.
Regionální šlapák -  cyklovýlet z Ústeckého kraje, jenž je mým regionem.
Kopce, co za to stojí - kapitola o dvou kopcích v ČR, které budou z jednoho pohoří a jednoho kopce                                       ze zahraničí.
Rozhledna, pohledná -  mnou vybraná rozhledna, již jsem navštívil a která se mi líbí.
Zeměpis – stručně popsaná zajímavá lokalita.
Výlet za hranice - popisuje krátkodobé výlety k našim sousedům.
Pochoďák – za turistickými cíli tentokrát pouze pěšky.

Časopis má 24 stran formátu A5 a stojí 30 Kč tištěný, 20 Kč pdf. mail pro zájemce je: guiseppe@seznam.cz


První číslo vyšlo v lednu a druhé nyní v březnu. Celkem jich bude 6 za rok.


Žádné komentáře:

Okomentovat