středa 29. května 2013

125 let trati Počerady - Vrskmaň

Dnes jsem zase navštívil našeho kamaráda maroda v Mostě. "Arest" se mu protáhl ještě o dva týdny, ale už registrujeme zlepšení :-D






Tentokrát jsem vyrazil po hlavní silnici přes Čepirohy směrem na Žatec, kde jsem později odbočil na Nemilkov. Před Lišnicí následovala odbočka na Koporeč a na půli cesty silnici přetíná asfaltka, kde kdysi byla oná trať Počerady - Vrskmaň.
Z vyprávění kamarádů jsem čekal luxusní asfatku, ovšem nebylo tomu tak, avšak hrozné to také nebylo. Po nějakém čase jsem zaregistroval viadukt, u něj informační tabuli a pod ním studánku. Vše potřebné se najde na webu: http://viadukt-polerady.unas.cz/
Místo zajímavé, ale potřebovalo by dodělat. Třeba je to v plánu, kdo ví. Najednou zahřmělo. Jelikož jsem neměl na ruce hodinky s funkcí "storm alarm," tak jsem to zjistil až, když opravdu zahřmělo, čili byl čas zvednout kotvy, vlastně stojan.




Na konci silničky jsem sjel do obce Polerady a pokračoval již notoricky známou trasou přes Volevčice, Počerady, Břvany a Lenešice. Celou cestu mne pronásledovaly mraky, ale kapkami mne potěšily až před domem.
I se zajížďkami to bylo 30,3 km.

Žádné komentáře:

Okomentovat